tisdag 23 februari 2010

Fairytale

Just nu går Alice i Underlandet på bio och mycket av inspirationen i både modevärlden och på inredningsfronten hämtas från sagornas värld.
X
Och visst är det så, det är ibland väldigt skönt att få fly verkligenheten in i en värld utan måsten och problem. Det har och är myckt för mig nu, men jag försöker att ta den där välbehövliga pausen, en stund för mig själv där jag kan koppla av, återhämta mig och samla energi.
X
En sådan plats rekommenderar jag alla att ha. En återhämtningsplats. Här får ni ta del av en tolkning och färgsättning jag gjort. Sköna, dämpade färger som är lätta att koppla av till. Nu blir det en kaffe och en tidning här. Tycker jag har varit effektiv nog hittills denna dag :)
X
Kram på er!
Jannice
C
Kollage Simplicity

1 kommentar:

marzia sa...

Nice blog. Full of inspiration. I like it very much.
p.s. also in the italian interior magazines they spoke about paul smith at stockholm furniture fair.
Ciao. Marzia from italy

Related Posts with Thumbnails